2009. szeptember 6., vasárnap

Különkiadás 3.!

Ismét mutogatok... :)))
Kriszta a hotel kávézójának ezen a részén laptopozott és teázott reggel:


/Ez valójában nem a Ritz-ben van!/


Így ment Kriszti vásárolgatni, majd utána ebédelni:



Itt ebédeltek Timmel:



Így mentek a lányok este a klubba:
1. Angi
2. Nelli
3. Szilvi
4. Kriszti (a nadrág és a csizma ugyanaz, mint ami napközben volt rajta!)



Groucho Club:



Illetve egy kis meglepetés! Még nem tudtátok megnézni, hogy mégis hol laknak a londoni tartózkodásuk alatt Krisztiék! Hát most itt az alkalom:
1. Maga az hotel!
2. A bár (Kriszti a másik részén laptopozott!)
3. A folyosó a 2. emeleten!
4. A szoba (Nelliéké aranyszínű, Krisztáéké pedig rózsaszínes-pirosas; illetve én nem teljesen így képzeltem el a berendezését a szobáknak!)



/Ez viszont valóban a londoni Ritz Hotel!/

4 megjegyzés:

  1. Csajszi! Sikerült ismét meglepni, legalábbis engem! :) Nagyon jóra sikerült ismét ez a fejezet is! :)

    Jól megoldottad a Kristen-es vonal visszaköszönését egy rajongóval... :D mondjuk a rajongóra kitérve, szegény jól lerohanta Krisztát, én szerintem csak néztem volna és meg sem bírtam volna szólalni a meglepettségtől :)

    Remélem a következő bulis estén valahogy Rob is a haverjaihoz fog csatlakozni, és akkor végre lesz valami... :) remélem nem árultam el semmi komolyabbat, vagy egyáltalán jó nyomon járok??? :)

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Hehe... nem árulok el semmit! :)) Nagyobb lesz a meglepi! :)
    Nah jó, ennyire nem vagyok kőszívű! Annyit elárulok, hogy jó nyomon jársz!:)

    VálaszTörlés
  3. Ohh, akkor gyorsan kell folytatni, mert már ki vagyok éhezve a friss részre (nem kell rosszra gondolni).

    Habár már én épp szenvedek, nincs ihletem, leálltam a 14. fejezetnél :((( de majd csak továbbjutok ezen az írói válságon, :)

    Remélem jól haladsz a résszel.

    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Naneee!! Alkotói válság??!! Az nem jó... :(
    De valami biztos eszedbe fog jutni, és az ütni fog... :))
    Az új részt pedig ma kezdem el írni! :)
    De nem ígérek semmit, hogy mikorra lesz kész...
    Egy kis türelmedet kérem (és persze mindenkiét)! :))

    Pusssssz

    VálaszTörlés