2009. szeptember 16., szerda

Közérdekű közlemény! :)

Sziasztok!

Egy másik oldal szerkesztője által figyeltem fel arra, hogy nálam sincs beállítva az a lehetőség, hogy bárki írhasson megjegyzést a blogomhoz. Ezt most már beállítottam, így névtelenül is hozzá lehet szólni ezentúl!
Várom azoktól is a kritikákat, akik eddig olvasták a történetet, de nem tudtak írni! Biztos vagyok benne, hogy vannak ilyenek, ugyanis az oldal - szerintem még a héten - eléri a 2000 fős látogatottságot! :) Köszönöm!
A téves beállítás miatt pedig utólag is elnézést kérek! :(

Puszi mindenkinek,
Sabyna

3 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Ennek örülök mert olvasom a blogod és szinte minden nap felnézek van e uj rész:D
    Nagyon jo a sztorid és már nagyon várom a frisst.
    puszi:Vivi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is régóta olvasom a sztoridat és bosszantott hogy nem tudtam irni kommentet:) Ezért gyorsan regisztráltamXD
    Nagyon várjuk a kövi részt tesómmal:)

    Üdv,
    Orsi

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik a történet! És tényleg ne haragudjatok, hogy nem figyeltem erre a "bárki írhat" beállításra! :(
    Viszont, most már várom ám a rendszeres hozzászólásokat! :)

    Pussz

    VálaszTörlés