2010. augusztus 1., vasárnap

'Érdekfeszítő Love Story' + 'Kimagasló tehetségek' díj *FRISSÍTVE*

Nagyon szépen köszönöm a díjat Gitka!

5 titok a történetemről:

- Egész pontosan a héten vasárnap (8-án) lesz 1 éves a blog! (el sem hiszem, hogy ennyi idő eltelt már!)
- Tavaly ilyen tájban született meg a fejemben Robert és Krisztina története!
- Lehet, kicsit hihetetlen, de legelőször a legvégét terveztem el a történetnek, és ahhoz alakítottam/alakítom az eseményeket!
- Mindig próbálom a valóságnak megfelelően írni a történetet (itt gondolok a premierek, díjátadók, események időpontjaira, illetve helyszíneire)!
- Eredetileg 50 és 60 rész közöttire terveztem a sztorit, de végül úgy döntöttem, hogy kicsit meghosszabbítom. 100 résznél azonban semmiképpen sem lesz több, ezt megígérhetem!! Az már nagyon a maximum!

Akiknek továbbadom:

Zazi
Szasza

***


Nagyon szépen köszönöm Lilla! :)

5 dolog rólam:

- szeretek táncolni
- imádom az állatokat
- nagyon-nagyon szeretek vezetni (talán ezért nem meglepő, hogy a főhősnőm személyiségébe is belecsúsztattam ezt az "apróságot"! :P)
- szeretek sütni - de főzni nem!
- a barátaimon és a családomon kívül szinte senki sem tudja, de igazából katonai ügyésznek készülök

Akiknek továbbadnám ezt a díjat:

Zazi
Szasza

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Van számodra egy díjam. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szabina!(:
    azt hiszem,hogy a kapott díjak mennyisége szép tükröt mutat a történetednek.
    mindenegyes díjad után,az megy a fejemben: igen,ez a blog teljesen megérdemli.(ami mostanában elég ritka,mert csak ugy röpködnek a dijak...)
    nagyon szeretem a történeted! gratulálok az ujabb dijhoz!:)
    várom a folytatást!:)
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés