2010. augusztus 8., vasárnap

1 éves a blog!


Hát, ezt is megéltük!
Egészen pontosan ma délután, 13:40-kor lett a blog, és ezzel együtt a történet is, kereken 1 éves!
Soha nem gondoltam volna, hogy az a kis kezdetleges sztori, amit a picike agyacskám tavaly nyáron talált ki, ennyire olvasott lesz!
Az elmúlt év alatt összegyűlt 71 rendszeres olvasó és 54.317 látogató messze-messze meghaladta a várakozásomat, sőt... az elképzeléseimet is! És igazából számítani sem számítottam arra soha, hogy akár 10 olvasóm is lesz!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm az összes rendszeres olvasómnak azt, hogy olvassátok a történetemet, a rendszeres kommentelőimnek a hozzászólásokat is nagyon köszönöm, és természetesen azoknak is nagyon hálás vagyok, akik hébe-hóba ugyan, de olvassák a sztorit... Illetve azoknak is, akik csak felugrottak a blogra! Egyszóval: mindenkinek nagyon szépen köszönök mindent! :) El sem hiszitek, mennyire boldog vagyok! :)

Mint a legutóbbi díjas posztomnál írtam, először maximum 50-60 rész közöttire terveztem a történetet, de aztán megnöveltem ezt a számkeretet, és most - véglegesen - úgy döntöttem, hogy a legeslegvégső esetben is 100 fejezetes lesz a 'Szerelem a média forgatagában'!

Még egyszer mindenkinek nagyon szépen köszönöm, hogy érdeklődtök a történet iránt!
A következő - 62. rész (Nerja /II. rész/) - szerda este kerül majd fel!

Puszi,
Sabyna

ui.: Már megszületett a fejemben egy másik történet is, ami teljesen más "világban" játszódik. Ne gondoljatok semmi fantasyre vagy kitalált, Mátrix-szerű történetre, hanem inkább egy, még ennél is sokkal, de sokkal hétköznapibb valóságra!
Nem tudom, hogy kíváncsiak lesztek-e majd rá...
Minden esetre, amint elkészültem az első pár fejezettel és a bloggal, belinkelem majd a címet, és beleolvashattok, ha gondoljátok! :)
Dátum terén 100 %-osra ígérni még semmit sem tudok, de előreláthatólag jövőhét vége felé már fent lesz az első fejezet!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi köszönjük, hogy olvashatjuk a történetet. 100 rész. :) Kíváncsian várom a másik történetedet, biztos olvasni fogom, mert nagyon tetszik ahogy írsz. Sok szerencsét a továbbiakban is. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok még egyszer!!És köszönöm ezt a történetet!Orsi

    VálaszTörlés