2010. július 28., szerda

Díjak!

Kiváló Szerkesztő Díj


Szabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!

4. Írnom kell magamról hét dolgot!

5. Tovább kell adnom a díjat másik hét blogtársamnak!

6. Be kell linkelnem Őket!

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


1.
Nagyon szépen köszönöm Szasza! :)

4.
- 20 éves múltam- Van 2 cicám (Töpi és Zsömi)
- Kedvenc színészeim Rob Pattinson és Johnny Depp, kedvenc színésznőm pedig Sandra Bullock
- A Twilight könyvek közül a Breaking Dawn-t szeretem a legjobban
- Imádok a barátnőimmel bulizni járni
- Kedvenc színem a kék és a fehér
- Amint augusztusban beiratkoztam, hivatalosan is a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi Karának jogász szakos hallgatója leszek (juj, de furcsa volt így hosszan leírni :P)

5.-6.
Zazi
Candy
Spirit Bliss
Gicus
gicus16
Lilla
Girl Behind the Curtain

***
A Legjobb RPattz Fanfiction


Ezt a díjat azok kapják, akik Robert Pattinson Fanfictiont írnak!
/Köszönöm Szasza és Viki!/

Szabályok:


1. Tedd ki a blogodba a képet!
2. Add tovább kedvenc Robert történetíródnak! (Amennyinek akarod és hagyj náluk üzenetet) 3. Írd meg rövid véleményedet Robertről! (Miért szereted? Kedvenc filmed tőle? Stb.)

2.
Zazi
Candy
Lilla
Girl Behind the Curtain

3.
Tudom, kicsit már közhelynek számít a dolog - és mindenkinek a saját lelkiismeretére van bízva, hogy valóban így volt-e -, de én bátran merem állítani, hogy már a Harry Potter és a Tűz Serlegében felfigyeltem Robra. Amúgy is már a könyvben is nagyon tetszett Cedric Diggory karaktere, annak ellenére, hogy "nem sok vizet zavar" a történetben... az pedig csak tett még rá egy kis pluszt, hogy az akkor még szinte ismeretlen Mr. Pattinson alakította.
Viszont mikor a Twilightban megláttam, fel sem ismertem. Hihetetlenül megváltozott, persze pozitív irányba, és mikor konkrétan megtudtam, hogy az a színész, aki anno Cedricet játszotta, el sem akartam hinni. Aztán most itt vagyok...
Lehet, hogy kicsit furcsa lesz, de a hazánkban tartózkodása idején (illetve inkább közvetlenül utána) egy kicsit megingott bennem az iránta érzett rajongás, de aztán úgy voltam vele, hogy végülis attól, hogy azt gondolom róla, amit, fantasztikusan jó, és tehetséges színész! :)
Ja, és a kedvenc filmem tőle a Little Ashes (de a Vanity Fair-es kivágott jelenetét is imádom! :P).

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tudom, hogy megkaptad már a Robos díjat, de azért én is gondoltam rád. :)

    Puszi, Viki

    PS: a történeted szuper:D imádom. Kíváncsian várom a kis nyaralást.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Viki, hogy gondoltál rám! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjakat. Tőlem is jár egy díj. Méghozzá az Érdekfeszítő Love Story díj.
    A következő oldalon megtalálod:
    http://fromthelovefanfic.blogspot.com/
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Sabynám! Nézz be hozzám vagy vegyél fel msn-re! FONTOS!

    VálaszTörlés