2010. március 29., hétfő

...

Sziasztok!

Utálom, és félelmetes magasságokig röstellem magam, de azért nem jöttem még mindig az új résszel, mert folyamatosan Rob-vadászaton vagyok!
Gondolom mindenki értesült már róla, hogy kedvencünk szombaton Budapestre érkezett, és vasárnaptól forgat is! Tehát én tegnap 10 órát, ma pedig úgy 2-t álltam kint a forgatáson! És megérte!!! Nagyon sokszor láttam Robertet, és... amiért csendben voltunk, ezt kaptuk:



Hát nem édes????!!! :) Egyébként aki szeretne bármelyik nap csatlakozni hozzánk, nyugodtan jelentkezhet!
Írhat az e-mail címemre: sabyna_toth@yahoo.com
vagy hívhat telefonon: 30/867-9367

Pussz & remélem megértitek a helyzetet! :\
Amint tudok írni, hozom a kövi részt!
Pussz,
Sabyna

3 megjegyzés:

  1. Awhhh:$
    De edes:$
    Imadooom:$

    VálaszTörlés
  2. Szija Csajszika! :)
    Hát nagyon remélem, hogy minél hamarabb lesz friss... :D :P

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kellemes ünnepet neked!:) Ma nem lepsz minket a szokásos feji adagunkkal? Nekem már nagyon hiányzik és van egy olyan érzésem,hogy a legjobb résznél hagytad abba...??Orsi

    VálaszTörlés