2010. március 22., hétfő

Új rész!

Sziasztok!

Azt sem tudom, hogy kérjek bocsánatot, amiért tegnap nem tettem fel az új részt, sőt... hogy még jelezni sem jeleztem, hogy ne várjátok! Nagyon-nagyon sajnálom, de elment a netem, és hogy még a Sors rátegyen erre egy lapáttal, se a laptophoz, sem pedig az asztali gépemhez nem tudtam hozzáférni! :( Így sajnos még továbbírni sem tudtam a történetet! A 3/4-e már kész, de a vége nincs, ezért úgy döntöttem, hogy nem kapkodom össze az utolsó pillanatban, hanem a vasárnapi részt szerdán kapjátok meg!

Tényleg nagyon sajnálom, de annyi időm sajnos nincsen, hogy 2 nap alatt megírjak egy új fejezetet... ezért muszáj voltam így dönteni! :(

A díjakat pedig ismételten nagyon szépen köszönöm! Ezeket még ma kiteszem! :)

Pussz mindenkinek & köszönöm a megértést!
Sabyna

ui.: Ha sikerül, akkor ma a hozzászólásokra is válaszolok!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Vár Rád egy meglepi a http://regvartboldogsag.blogspot.com-on.

    VálaszTörlés