2010. március 22., hétfő

Blogger díjak!

Született tehetség díj!


Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől- és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7. Betartom a szabályokat.

4.

Gicus blogja
Gicus15 blogja
Zazi blogja
Spirit Bliss blogja
Lilla blogja
Szasza blogja

Közhely tudom, de minden általam olvasott blog címét ide írtam volna legszívesebben!

5. Teszt!

Név: Tóth Szabina
Becenév: Sabyna, Szöszi (alkalmanként Dr. Szöszi)
Lakhely: Vác
Magasság: 165 cm
Névnap: Október 27.
Foglalkozás: tanuló + diákmunkaként irattár
Testvérek: 1 bátyám van, Laci
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: Angol
Gyűjtemény: Twilight könyvek
Cipőméret: 38
Iskola: Atalanta Oktatási Központ, jogi asszisztens szak (aztán pedig remélem PPKE-JÁK :P)
Kedvencek: Robert Pattinson, Vampire Diaries, 90210, és még van egy pár dolog :)
Hobbi: olvasás, tollas, kori
Zsebpénz: már fizum van! Szerencsére! :)
Kívánság: nem mondom el, mert akkor nem teljesül!! :PP
Álom: Anglia és Velence
Szeretnék találkozni: Robbal, és Johnny Deppel! :)
Szerencseszám: 2
Háziállatok: Zsömi és Töpi (cicáim), Folti és Dugó (tengerimalac)

6.
Vikitől kaptam a díjat, 2010. március 21-én, 23:23 perckor! :)

***

Diamond Blogger díj



Szabályzat:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled!
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max. 10 ember)!
3. Értesíted őket az ajándékról!
4. Leírod, amiért szeretsz másoknak írni!
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak!

1.
Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat Lilla és Minä! :) Millió pussz érte!

2.
Gicus blogja
Gicus15 blogja
Zazi blogja
Spirit Bliss blogja
Viki blogja
Szasza blogja
Girl Behind the Curtain blogja
Nyc_girl blogja

4.
Sok hasonló fanficet olvastam - és a mai napig olvasok is -, és ezáltal az én agyamban is megfogalmazódott egy történet! Pontosabban ez a történet! Először igazából, sok más fanfic-íróhoz hasonlóan, én is magamnak kezdtem el írni, de aztán a kíváncsiságom és a maximalizmusom győzedelmeskedett, így ennek következményeként feldobtam ide, hogy választ kapjak a magamban megfogalmazódott kérdésre: vajon én is tudok úgy írni, hogy olvasóim legyen?! És hát... idáig jutottam! :) A kérdésemre a választ pedig többé-kevésbé meg is kaptam! :) Tiszta szívből köszönök mindenkinek mindent!!!

5.
Hát, azt hiszem, ezt már korábban megtettem, de azért az alapokat leírom ide is!
Tóth Szabina vagyok, egy 20 éves diáklány. Szeretek olvasni, filmeket nézni, tollasozni, és - mikor itt az ideje - jégkorizni! Imádom a tavaszt, de ennek ellenére mindennél jobban várom, hogy nyár legyen! :) Egyrészt vége lesz a jelenlegi sulimnak (Yeeeah!), és megtudom, hogy felvettek-e egyetemre (*reménykedő szemek*)! :)

2 megjegyzés: