2009. augusztus 30., vasárnap

Meglepetés különkiadás!

Sziasztok!
Nos íme, az én kis meglepetés különkiadásom! Ebben a „fejezetben” a ’Csajos nap’-ban levő dolgokat mutatom be nektek! Remélem tetszeni fog! :) /a képekre kattintva megnézhetitek nagyobban is!)
Először is kezdem Kriszti, Angi, Nelli és Szilvi party ruhájával!
1. Kriszti – pontosan így nézett ki (ő van a képen)!
2. Angi – ilyennek képzelem Angi esti ruháját, és a karkötő(ke)t is, amit felvett hozzá!
3. Nelli – így képzelem, ahogy Nelli felöltözött estére!
4. Szilvi – ilyennek képzelem Szilvi ruháját, csak még képzeljetek el hozzá egy fehér, bokáig érő legginget is!


Ezeket a kabátokat viselték hozzá:
1. Angi
2. Kriszti
3. Szilvi
4. Nelli



Most pedig a többi:
Ilyen a szórakozóhely – név szerint a ’Vendome Mayfair’ –, ahova Krisztiék mentek:
1. tánctér
2. ahova a pincér kísérte és ültette Krisztiéket!


/Ez a hely egyébként valóban létezik, így néz ki belülről, és valóban pár percre van a Ritz Hoteltől!/


Ilyennek képzelem a pincér srácot a klubból, aki odakísérte őket a helyükre, és akivel Nelli sokat beszélgetett:



Keira Knightley és a barátja a klubban:



Ilyennek képzelem a színészt, aki odament Krisztihez és Szilvihez, és nem tudtak rájönni, hogy ki ő:


Tehát így képzeltem el azokat a ruhákat, személyeket, és helyeket, amiket leírtam a fejezetben! Remélem nem okoztam csalódást, és valahogy így képzeltétek őket a leírás alapján is!
Pussz mindenkinek, és szerdán jövök a 8. fejezettel!
Üdv,
Sabyna

5 megjegyzés:

  1. Jujj örülök, h lecserélted a Krisztit!!! Az uj ez már igen....:) :)!!!

    VálaszTörlés
  2. ugye ez a velgeges Kriszti aki Robert allatt latok,mert szerintem ez pont a tortenethez valo szemelyiseg es kinezet!!kerlek maradjon ez en igy kepzeltem el:D:D;);)Szerintem a megfelelot valasztottad:D:Dpuszii,evelyn

    VálaszTörlés
  3. jah es a fejezetek nagyon jook!!!!!:D:Dpusziii

    VálaszTörlés