2010. október 24., vasárnap

Szavazz!!!

Sziasztok!

A következő fejezettel kapcsolatban érkezett egy kérés, hogy az események nagy feszültséget okozó hangulatára való tekintettel - amennyiben tudom - előbb hozzam a folytatást!
Mint ahogyan azt az utolsó rész hozzászólásainál írtam, a következő héten ugyan szünetem van az egyetemen, de a szünet utáni héten 3 zárthelyi és egy referátum vár rám, amire készülnöm kell, így a történet írására sajnos nem lesz elég időm! Viszont...

... amennyiben valóban nagyon kíváncsiak vagytok a folytatásra, és a jobb szélső sávban, a 'Fejezet-előrejelző' fölött elhelyezett közvélemény-kutatáson a keddre szavaztok a legtöbben, a keddi nap folyamán (valószínűleg délután) hozom az új részt!
Ez azonban azt a negatívumot vonszolja szorosan maga után, hogy a tanulás miatt semmiképpen sem marad időm még egy fejezet megírására a héten, így a következő - vagyis a 74. fejezet - csak november 6-án vagy 7-én kerülne fel a blogra!

Ha a péntekre szavaztok a legtöbben, akkor azt hiszem, érthető, mikor kerül fel a következő fejezet!

A szavazás holnap - azaz október 25-én - 12 órakor zárul le, így voksoljatok! A döntés a Ti kezetekben van! ;P

Puszilok mindenkit,
Sabyna

4 megjegyzés:

  1. köszi Szabina, h adsz nekünk választási lehetőséget! ez nagyon rendes volt tőled!(:

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is nagyon szépen köszönöm :) Hihetetlen, hogy mindig mennyire figyelsz ránk. :)Orsi

    VálaszTörlés
  3. Jaj és előre is nagyon sok sikert neked azokhoz a próbatételekhez. Drukkolok majd nagyon!Orsi

    VálaszTörlés