2009. november 19., csütörtök

Késik a következő fejezet!

Kedves olvasóim!

Sajnos egy rossz hírt kell közölnöm! Előreláthatóan most vasárnap nem lesz új fejezet!
Nagyon nagyon szégyellem magam, hogy nem tudtam még elkezdeni írni sem, de most nagyon felhalmozódott minden, és sajnos szinte semmivel sem tudtam haladni! Kedden pedig lesz egy olyan vizsgám (ZH-m), amire még el sem kezdtem készülni!
Viszont azért írtam csak "előreláthatóan"t, mert lehet úgy alakul, hogy el tudok készülni vele, és ha ne is napközben, de vasárnap este - vagy késő este - felkerül! *reménykedik*
Ha viszont nem sikerül feltenni még a héten, jövőhéten mindenképpen két új fejezet kerül fel!
Nagyon nagyon sajnálom, és még egyszer elnézést kérek tőletek!

Viszont ennek ellenére a héten - egészen pontosan ma - van a Twilight Saga: New Moon premier előtti, éjfélkor (0:01 perckor) pedig a premier vetítése, amire gondolom sokan mentek! Ehhez mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok! Azt viszont nem írom, hogy "Remélem, élvezni fogjátok!", mert biztos vagyok benne... :)

A megértéseteket köszönöm előre is, és remélem emiatt nem pártoltok el tőlem! :(
Igyekszem, ahogy csak tudok!

Puszi mindenkinek,
Sabyna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése