2009. október 4., vasárnap

Különkiadás 8.!

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy késtem a képekkel! Azért minden esetre remélem elég jól írtam le ahhoz, hogy el tudjátok képzelni a dolgokat! De ha mégsem, akkor íme egy kis segítség! :)

Kriszti így ment délelőtt sétálni:
1. ruha
2. papucs
3. táska

A fodrászat:
1. kívül
2. belül

A fodrászatban:
1. Sam (az egyik tulaj -> Ő ismerte fel Krisztit!)
2. Chris, Sam húga
3. Alyssa, a kozmetikus

És most a lényeg!!! :)

Kriszti a TCA-ra menet:
1. Így nézett ki Kriszti!
2. Ilyennek fazonúnak képzeltem a ruháját, csak teljesen feketében, és masni nélkül!
3. Kriszti szandálja
4. Kriszti táskája
5. Kriszti kabátja, amit magával vitt

Hugh Jackman és Stefanie Küster a díjátadón:

Rob ügynöke, Stephanie Ritz:

Fotózás:
1. A srácok
2. Rob (mikor már egyedül fotózták)

A díjátadó után:
1. A cast-fotó
2. Rob így jött vissza Krisztihez, miután Steph elrángatta őt a többiektől egy gyors interjú miatt...

5 megjegyzés:

  1. juj úgy néz ki enyém az első komment...nem tom ezért miért jó,na nem baj!
    én abszolút így képzeltem el..nagyon ügyi vagy!!
    1ébként...ki az a csaj aki krisztit "alakítja"?
    puszi csajszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Áhh:D Ismét nagyon jóók a képek:D Föleg az uccso rob-os kép tetszik(L)

    VálaszTörlés
  3. igen-igen, ilyennek képzeltem őket...:)
    Pusszancs

    VálaszTörlés
  4. Imadom imadom imadom!!!!!!!!!!!11
    fu de jo!!!!!!!!!!!!!!!!!
    alig varom a kovetkezo fejit remelem reszletes lessz......

    VálaszTörlés
  5. Girl, "Krisztiről" csak annyit mondok, hogy egy énekesnő, aki mellesleg táncol is (vagy fordítva?)... De nevet - még - nem szeretnék elárulni! De ha ügyes vagy, megtalálod őt neten! :)

    A következő fejezettel pedig igyekszem, csak hétvégére lesz kész sajnos! :(( De ma vagy legkésőbb holnap mindenképpen elkezdem írni!

    Pussz mindenkinek!

    VálaszTörlés