2010. január 1., péntek

Szavazás!

Sziasztok kedves olvasóim!

Először is szeretnék mindenkinek Örömökben, Egészségben, és jó sok izgalmas, romantikus Rob Pattinson-os fanfic-ben gazdag, Boldog Új Évet kívánni! :)
/A szilveszteri bulik remélem mindenkinek jól sikerültek! Az enyém fergeteges volt! :)/

A bejegyzésem tárgya pedig egy igen fontos kérdés/kérés lenne, aminek a témáját egyik rendszeres olvasóm vetette fel. Ő ugyanis azt írta nekem, hogy szerinte túl hosszúak a részek, ami ezáltal elképzelhető, hogy nehezen emészthető! Nos, bevallom őszintén, nem gondoltam a részek írása alatt erre, hiszen sok fic-nél pont azt írják az olvasók, hogy túl rövid... Viszont hiszek és bízok a fentebb említett személyben, éppen ezért szeretnék indítani egy szavazást, amin nagyon szeretném, hogy ha minden olvasóm letenné a voksát! A témája a szavazásnak pedig természetesen az lenne, hogy Szerintetek valóban le kellene-e rövidítenem a részeket?
Ezzel egyidőben pedig, ha valaki úgy gondolja, hogy voksolt, de mellette lenne még egy-két dolog, amit szeretne a tudtomra adni (legyen az kritika, tanács, észrevétel, bármi...), vagy egyszerűen csak bővebben kifejtené, hogy miért úgy szavazott, ahogy, ezen bejegyzés hozzászólásaihoz bátran írhat! Higgyétek el, legyen az pozitív vagy negatív kritika, építő jellegű lesz számomra! Úgyhogy csak bátran...! :)

A szavazást még ma kiteszem a fejezet-előrejelző modul fölé! Vagyis nincs más hátra, hogy zárja soraimat! Várom a voksokat, és a véleményeket! :)

Üdv,
Sabyna

ui.: Az új fejezetet még nem kezdtem el írni, mert jelen pillanatban a jövőheti - még hátralevő - 4 vizsgámra tanulok. Próbálok felkészülni rájuk, amennyire csak lehetséges, bár én is lusta voltam, és nem tanultam a szünetben, így az elkövetkezendő 2 napban ezt be kell pótolnom! :) Viszont kedd este már valószínű el fogom tudni kezdeni írni, így jövőhét hétvégére várható a 30. fejezet!

4 megjegyzés:

  1. Szijja izém! (:

    Én igenre szavaztam, mert sajnos még mindig nem tudtam folytatni a történetet. Egyrészt pont azért, mely ilyen hosszúak, és annyi időt nem tudok szorítani mostanság, mikor gépnél vagyok.
    Ettől függetlenül igyekszem azért behozni a lemaradásom és utána már nem hiszem, h nagy probléma lenne a hosszú fejezet! (:

    Puszillak és hétfőn találkozunk! ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is az igenre szavaztam, mert mostanában nekem is sokat kell tanulnom és ezért mindig gyorsan kell elolvasnom, mert kihagyni nem akarom. Ha nem lenne vizsgaidőszak, akkor nekem sem tűnne hosszúnak. Várom a folytatást. Pusz

    VálaszTörlés
  3. szia!
    szerintem is kicsit hosszuak a részek.nem mindig tudom egyszerre elolvasni a részt és ez nem jo..:(
    és ha kevésbé lenne ilyen hosszu a fejezet,lehet h kevesebb idöt kéne kibirni a sztoridnélkül,mivel ha rövidebbek akkor kevesebb idöbe tellik a megirásuk,nem?:D:D
    de persze ez csak akkor ha már végeztél a vizsgákkal!
    várom a folytatáást!
    sok sikert a vizsgáidhoz!!(:
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  4. Szany irta:
    igent szavaztam
    ha rövidebbek lennének a fejezetek talán töbször kapnánk frisst

    VálaszTörlés